Shoppen gaat naast een winkelbezoek tegenwoordig ook heel veel online. Vaak vinden consumenten het handig om het algehele aanbod te zien op de website en nadat er iets interessants is volgt er een bezoek aan de woonboulevard. Toch hebben consumenten als ze op de website zijn vaak wel een vraag. Deze vragen zijn vaak wel te beantwoorden als ze goed zoeken. Denk aan verzendkosten of een offerte aanvragen. Toch neigt de consument in het algemeen toch snel naar een snelle en makkelijke manier om zijn of haar vraag te stellen. Hier komt dan vaak al een online klantenservice bij kijken.

Een flowbot om je online klantenservice naar een hoger niveau te tillen.

Er zijn verschillende opties om je online klantenservice uit te breiden. Een hiervan is een flowbot. Een flowbot is nét iets anders an een chatbot. Een flowbot begeleid de klant haar het juiste antwoord. In tegenstelling tot een chatbot, deze geeft enkel antwoord. Hierdoor wordt een flowbot vaker als prettiger ervaren. De flowbot kan je inrichten naar wens. Het is namelijk zo dat je de flowbot helemaal zelf bouwt of laat bouwen. Hierdoor heb je zelf overzicht in wat de bot allemaal zegt en doet.

Chatkracht ondersteunt je graag.

Chatkracht is gespecialiseerd in online klantenservice. Zij kunnen samen met jou kijken naar de allerbeste opties om jouw online klantenservice naar een hoger niveau te tillen. Je kan hierbij kiezen of je Chatkracht je laat adviseren of ondersteunen. Chatkracht heeft getrainde chatspecialisten klaar staan die eventueel jou kunnen ontzorgen. Hierdoor ben je breder bereikbaar en worden klanten direct geholpen. Wat weer resulteert in meer leads en omzet. Chatkracht komt graag met je in contact om te sparren over de mogelijkheden. Start een chat op de website om onze klantvriendelijkheid uit te testen. Ze reageren binnen 30 seconden!